fredag 14 november 2008

Hunden

Nu har vi varit och hälsat på den lilla valpen.. Han hade blivit lite, lite större! Lite synd att man inte får ta med honom hem redan. Just nu är vi hos familjen Appelqvist och hälsar på.. Vi sitter i vardagsrummet och snackar en massa goja! Om en stund ska jag hem till mamma och pappa och äta. Jag är sjukt hungrig!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: