lördag 22 november 2008

Öka

Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Jag har tänkt att inom det närmaste bege mig in till stan.. Jag traskade upp klockan 09 och satt mig vid datorn, bestämde mig dock efter fem minuter att jag var alldeles för trött för att vara uppe. Därför gick jag nu upp klockan 11 istället och har precis duschat som sagt. Snart fyller Charlotte år också, måste se vad man kan hitta till lilla CBK.
(Challe Balle Kobra)

Vi hörs!

Inga kommentarer: