söndag 30 november 2008

Söndag

Ja, idag är man lika trött som man brukar vara alla andra söndagar.. :) Just nu är vi hemma hos mamma och pappa. Jag åkte hit efter jobbet.. För tillfället ligger jag utfläkt i soffan och är allmänt seg. Vi får se om lite kaffe gör någon nytta.. :) Jag vet förresten vad jag ska kolla på när jag kommer hem.. FOTBOLL!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: