Ja, att man inte har skaffat sig en hund tidigare förstår jag inte.. Han är helt underbar! Imorse vaknade jag av att han tjöt som en stucken gris ifrån hagen. Klockan var ungefär kvart över nio.. :) När jag gick fram mot hagen för att släppa ut honom så viftade han på svansen som en galning! Så jävla söt! I övrigt är han som en valp brukar vara tror jag, han kissar och bajsar där han känner för det. Haha! Nu är man på jobbet och vill bara hem till det lilla knytet.. :) Jag ska ta lite fina bilder på honom om inte allt för länge! Nu fortsätter jag här.. Hade!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar