tisdag 1 juni 2010

Min bästa vän

Jag tror att soffan är min bästa vän faktiskt. Hur fint är det inte att komma hem och bara hoppa ner och lägga sig i soffan? Nä precis, jag menar det.. Nu får vi se hur länge man blir kvar i soffan.

Imorse var det lite jobbigt att gå upp, tror inte jag har vant om mig till dagtid riktigt än. Jag kanske vänjer mig lagom till att jag ska börja jobba kväll igen.. Haha! Skillnaden på kvällen och dagen är ganska stor, den största skillnaden är kontakten med kunder. Nu när jag sitter på dagen så pratar jag i telefon i princip hela tiden, på kvällen är det inte lika mycket kontakt med kunder. Det jag saknar med kvällen är kontakten med lagret, kunna vara ute och kolla saker som inte stämmer och så. Nu när man sitter på dagen så ringer man ju bara ner till lagret och ber dom kolla sakerna åt en..

Nä, tv och slappish nu! Hej då!

1 kommentar:

MIKAEL sa...

Emma är din bästa vän, sedan
pappa !

PAPPA !