söndag 13 juni 2010

Något nytt kanske

Oj oj oj, som jag har ändrat här nu! Hoppas ni blir helt snurriga, det är det som är meningen.. Jag kände mig tvungen att ändra lite nu när man kunde ändra utseende på bloggen helt. Min blogg har ju faktiskt varit ganska tråkig från början. Jag tänker inte på innehållet då utan på helheten på sidan där man läser bloggen. Nu är det dags att lägga sig, imorgon ska jag fixa med lite mer grejer här.. Skriv gärna om du är fly förbannad, någon reaktion vill jag ju faktiskt ändå ha! God natt, sov gott på er!

3 kommentarer:

Sis sa...

Jag tycker att det nya utseendet var helt ok ;-) Men teckensnittet kan du väl ändra på om det går hehe.

Andreas sa...

Nu har jag ändrat.. Håller med om att det första inte var så kul att läsa!

Mikael sa...

Hej !

Mycket snyggare sida !

Mikael