tisdag 15 juni 2010

Riktigt spännande

Igår var jag och Oskar ute och fiskade med farfars båt. Oskar var den lycklige utav oss, han fick EN torsk.. Vi var ute ungefär i 3½ timme, känns lite sådär med en torsk på den tiden. Egentligen spelar det ingen roll för mig, jag tycker bara att det var grymt att vara ute och blöta ner sig i vågorna. Sen var det ganska häftigt att vi fick se M/Y Skat lämna Halmstad också, yachten seglade ut och vi låg brevid en stund och beundrade den. Åka ut med farfars båt får man göra fler gånger..

Igår var det ju dags för det nya datasystemet på jobbet.. Ja, det gick ju sådär bra! Nu ska jag inte gå in på några exakta detaljer här, men en del saker fungerade inte som det skulle. Jag trodde jag skulle behöva jobba en bit in på natten, men jag kom hem vid 23.15 tiden. Det gick inte att jobba mer helt enkelt, hoppas att det går bättre idag.

Nu om en stund ska jag sticka iväg till träningen. Jag har bestämt mig för att bli lite duktigare på träningen nu när jag är tillbaka på min ordinarie arbetstid. Idag blir det gym, det tar cirka en timme ungefär och är ganska lagom. Imorrn ska jag till gymet igen, då ska jag träffa en PT som ska lägga upp min träning lite bättre än den är upplagd nu. Nautilus hade ett erbjudande där man kostnadsfritt kunde få chansen att få snacka med en PT, man är ju dum ifall man inte passar på att göra det. Synd bara att man inte är miljonär så att man hade kunnat ha en PT med sig hela tiden. Så nu är det gymet som gäller.. Haaade!

1 kommentar:

Mikael sa...

Hej!

Jag kan ställa upp som PT gratis !

Har alltid en massa uppfattningar om allting som nog kan komma till pass !

Det du inte vill lyssna på kan du sålla bort !

Mikael