lördag 5 juni 2010

Vilket väder

Snacka om att det är strålande väder idag. Nu har vi ju haft ganska tur i flera dagar med härligt väder. Har ni tänkt på hur mycket lättare allt blir när det är fint väder? Alla är gladare på något sätt! Om en liten stund ska vi in till stan, jag har lite saker som jag måste kolla upp så här i födelsedagstider.. :)

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och äta. Moster Viveka är i stan och hälsar på, det är inte så ofta vi träffas så man får ju passa på. Det ska bli mysigt, hoppas att man kan sitta ute på balkongen. Snart är det ju försent att sitta där, det blir lite jobbigt att komma dit och sitta när inte mamma och pappa bor där längre.. Haha! För övrigt är det ju snart dags för dom att flytta ut till Söndrums Kyrkby.. Vilket namn va? Söndrums Kyrkby.. Det är ju förresten ganska passande för pappa, han är ju djupt troende.. Hur bra som helst för honom att ha närma till kyrkan och allt.. ;)

Nu är Ems klar, dags att kila! Haaaade!

1 kommentar:

Mikael sa...

Hej!

Religiös och religiös????

Min konfirmandpräst sa till mig att jag måste sluta svära så mycket för annars så får jag svarta vingar i stället för vita när jag kommer till himlen och blir en ängel !!!!

Då svarade jag honom "ATT DET SKITER JAG I, BARA JAG KAN FLYGA" !!!!

Jag blev konfirmerad !

MIKAEL