Alltså, vad sysslar den här ministern med? Jag vet inte riktigt om ni har följt frågan, men han verkar väldigt förvirrad den här Eskil Erlandsson. Först gör han ett par uttalanden i riksdagen, ingen förstår riktigt varför han gör det och troligen inte han heller. Jag tror det var ett par månader sen detta hände. Idag läser jag den här artikeln i Expressen:
http://www.expressen.se/Nyheter/2.2670/1.1367406/nu-backar-ministern
I den står det att han har tagit starkt intryck av frågan efter Expressens-artiklar. Alltså? Vad händer? Är han helt... Ja, jag ska inte svära för mycket.. Men shit, fattar inte vad han sysslar med. Det enda som jag kan säga är att han förmodligen är fel man på fel plats. När jag blir upprörd över såna här saker så nöjer jag mig inte med att bara bli förbannad på det i min egen lilla värld. Jag mailar helt enkelt personen i fråga och så har jag även gjort i denna fråga. I nästa inlägg klistrar jag in mailet jag skickade.
Tror ni jag kommer få ett svar?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar