torsdag 13 november 2008
Glas
Idag har jag varit och kollat synen på Synsam. Har känt att man blir lite seg i kolan när man sitter och jobbar med en dator hela dagen. För ett par år sen så skaffade jag ju glasögon, men jag använder inte dom direkt ofta. Nu när jag gjorde syntestet så visade det sig att jag såg bättre än förra gången jag var där.. Det var t.om. så att glasägonen som jag har liggandes här någonstans är för starka för att jag ska använda dom nu.. Ehmm, brukar inte synen bli sämre ju äldre man blir. Den borde ju knappast bli bättre? Men ja, jag har tydligen bättre syn nu än innan.. Trots detta missar jag saker hela tiden! =)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar