Snart ska jag ta mig till Erostop och inhandla lite saker inför kvällen. Om jag inte gör det så kommer inte min utklädnad bli perfekt, och det måste den ju! Jag känner mig riktigt laddad inför kvällen faktiskt, det ska bli kul att se vad folk har kommit på för galna ideér. Muhaha! Jag vet ju ett par och de är riktigt bra.. Haha! Jag lovar att lägga ut foton här på bloggen under kvällen också. Perfekt om du kanske bara ska sitta hemma ikväll.. =)
Nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka få lite saker gjorda! Hej hopp!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar