Japp, jag har precis varit och kollat på James Bond på bio med Foo och Oskar. Jag tycker den var riktigt bra, 1 h & 46 min bara flög iväg kändes det som.. Känns som ett ganska bra betyg! Om vi ska se tillbaka på dagen har det inte hänt mycket vettigt alls. Det som skulle vara vettigt är i så fall att vi var och handlade innan.. Kylen har gapat tom ganska länge, skönt att ha den full igen! =) Nu ska jag göra något annat här.. Cya!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar