Jag är ensam ikväll, eller jag har inte varit det hela kvällen. Jag och Challe var och åt hos mamma och pappa, sen skjutsade jag henne till Carro där hon skulle titta på Idol. Så nu har jag suttit i min ensamhet och, ja, kollat på Idol helt själv. Haha! Det är faktiskt ganska bra, min favorit är helt klart Kevin B. Det kan ha att göra med att hans svenska är så sjukt skön. Det är liksom inte bl-tte-svenska och inte "normal" svenska, det är något där emellan. Det roligaste ordet han har kläckt ut sig hittils är nog "nyhääterna". Svar ja, det betyder nyheterna om du inte fattade det..
Nu ska jag se vad det var som pep till i fickan, månne det var en liten söt tjej som heter Charlotte?
1 kommentar:
Hej!
Akta er för att bjuda hem Andreas på mat!
Man har bestämt och håller på med att laga mat men han skall alltid, och då menar jag alltid, först ha sniglar i vitlökssmör.
Han går som en dammsugare genom skåpen för att hitta en burk.
Igår sa vi att nu var det tyvärr slut!!!!
Men tro det eller ej, han lyckades med att snoka upp en!!!!!
Jag vet att dom var slut, tror jag! Han hade nog med en i fickan själv, tror jag!
Numera får han tillaga dom själv men jag måste tyvärr medge att han gör det sjukt bra!!!!
Faaaan vad gott!!!!
Vitlöksdoften sitter i upp till ett dygn efter.
Tack!!!!
Pappa
Skicka en kommentar