tisdag 18 november 2008

Ganska

Herrejävlar så trött jag är idag.. Jag gick upp vid klockan nio redan. Innan idag hade jag beslutat att jag skulle börja träna igen denna veckan, det var därför jag gick upp tidigare. Jag tror jag var på träningen runt kvart över tio. Det tar liksom en stund att vakna när man går upp så tidigt. Imorrn kommer jag inte kunna sova ut heller, jag ska på möte här på jobbet klockan sju. Ja, sju på morgonen. Helt galet om du frågar mig, men vad ska man göra. Man får ju se det positivt och tänka att man kan gå hem någon timma tidigare en annan dag. Nu får jag göra lite annat här.. Hade fint!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: