onsdag 19 november 2008

Möte

Då har jag varit på möte på jobbet. Man var ju lite trött precis när man gick upp, men nu känns det inte så farligt. Det bästa med mötet är helt klart den första koppen med kaffe, eller ja, de övriga 23 är ju ganska goda också. Finns det inget kaffe när man har möte så är det helt fel alltså. Jag tror inte världen skulle överleva utan att man har kaffe vid möten. Kaffe är nog en ganska viktig del i hela mötesstrategin.

Nu har jag funderat lite vad jag ska göra av dagen. Jag har funderat på att störa både mamma och pappa på jobbet. Dock så brukar jag störa pappa lite oftare på jobbet, kanske är dags att överraska mamma. Grejen är att jag inte riktigt vet om hon är på skolan eller om hon kanske är iväg? Jag är ju inte på skolan så ofta, för att säga inte alls faktiskt. Lite pinsamt att traska in där om mutti inte ens är där. Jag får nog helt enkelt ringa Ugglan och höra med honom om han vet. Ugglan är förresten ett smeknamn som jag har på pappa, ett av många kan jag säga.. Haha!

Ja nej, nu ska jag nog ringa pappa! Vi hörs!

Inga kommentarer: