torsdag 20 november 2008

Najs

Nu har jag precis druckit upp min mugg med kaffe här vid datorn. Under tiden jag gjorde det så fixade jag och la till en undersökning på min hemsida. Jag tänkte ta reda på hur de som besöker sidan har fått nys om den.. Det kan faktiskt vara lite spännande! Annars har jag inte gjort något annat speciellt idag. Jag var och simmade faktiskt, tänkte total-struntat i det, men så fick jag lite dåligt samvete och stack iväg. Skönt att man gjorde det ändå!

Satan i gatan så skönt att det är torsdag idag! När det gäller mig vet ni säkert vad det gäller! HELG!!!!! Glömde säga en annan sak också, jag var hos mamma på skolan igår. Jag tror nästan barnen och mamma blev lika glada.. Men en sak är säker, jag skulle inte vilja jobba med barn i alla fall. Jag beundrar faktiskt dom som klarar det! Jag hade inte gjort det.. Skulle jag gjort det hade jag velat arbeta med barn med speciella behov. Mamma har en kille i sin klass som har det och jag blev verkligen rörd av att se honom.. Annars brukar jag inte vara så blödig, men detta fick en att tänka efter på ett och annat. I ett annat liv och en annan tid kan jag tänka mig att bli special-lärare i så fall.. =)

Inga kommentarer: