fredag 21 november 2008

Rastlös

Jag är rastlös, kommer inte på vad man kan göra. Challe är ute och delar ut Entré för sista gången. Hon har sagt upp sig från det efter idag, tycker det är bra. Jag fattar inte hur hon har orkat alltså.. Jobba hela natten, sova tre timmar, sen jobba 5-6 timmar till. Sen har det varit sjukt tråkigt eftersom jag är ledig på fredagar. Nu har hon ju inte jobbat så alla fredagar, tror det är en gång i månaden. Vilket som är det skönt att hon ska sluta med det. Snart kommer ju Herkules också, då är det nog inte så lägligt att jobba så mycket.. Han kommer nog ta en hel del tid i ett par månader! =) Det ska bli skitkul med hund, jag har velat ha det länge. Det är alltid kul med sällskap. Kaninerna är ju lite sällskap, men det är ju svårt att ta med dom någonstans.

Har du något tips på vad man kan göra när man är helt uttråkad? Nu vill jag ha seriösa förslag, inte "hittepå" förslag. Vad brukar du göra?

Inga kommentarer: