På Språng Med Andreas..
**** Välkommen till min värld ****
lördag 22 november 2008
Hos syster
Jag och Challe är hos Camilla och Sebastian nu.. Vi ska spela Lips är det tänkt. Lips är Xbox 360s motsvarighet till Singstar på Playstation. Det släpptes nu i dagarna bara.. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar