lördag 22 november 2008

Hos syster


Jag och Challe är hos Camilla och Sebastian nu.. Vi ska spela Lips är det tänkt. Lips är Xbox 360s motsvarighet till Singstar på Playstation. Det släpptes nu i dagarna bara.. :)

Inga kommentarer: