söndag 23 november 2008

Förlorare

Jag är en dålig förlorare. Jag klarar inte ens att bli slagen i spelet Lips.. Eller slagen och slagen, jag är bäst men ändå så får jag inte mest poäng. Det är inte kul då! Haha! Nu ska ni veta att det roliga med det här är att jag verkligen blir störd över det.. Jag skojar inte, just nu sitter jag och är bitter över vilket skitspel det här är. Satan i helvete, jag är bäst och ändå vinner jag inte..
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: