söndag 23 november 2008

Sebbe


Nej.. Det är inte jag som har föreslagit den här gaydrickan. Jag fick faktiskt den av Sebbe precis, så är det någon som är gay är det han.. Haha! Nu spelar vi Lips igen förresten.. Alla är ju helt plötsligt mycket bättre på det här av någon anledning..

Inga kommentarer: