söndag 23 november 2008

Schleten

Idag har jag känt mig lite lätt schleten.. Det kan ha att göra med gårdagens bravader! Nu borde man väl egentligen krypa till kojs för att vila upp sig, men det känns som man slösar värdefull vakentid då. Haha!

Imorrn är det bara en vecka kvar till Herkules kommer. Det ska bli så jävla roligt med en hund alltså! Helt underbart! Nu i veckan har vi en massa grejer vi behöver handla för att han ska kunna få ett skönt hundliv. Vi ska köpa en transportbur, Royal Kennelmat, koppel, bajspåsar, wetbed, hönsgaller?, schampoo, tröja, reflexväst.. Ja, jag vet inte hur mycket grejer jag har glömt nu! Det är säkert en hel hög med grejer.. Vilket som ska det bli skitkul! Han kommer bli så omtyckt!

Nu ska jag återgå till tv-tittandet tror jag. Har man "tur" kanske det går ett larm så att man kan tjäna lite pengar.. Vem vet! Hade bra så hörs vi imorrn!

Inga kommentarer: