måndag 24 november 2008

Eller hur

Då sitter man här nyduschad och funderar på vad man ska göra av dagen. Antingen så är man bara hemma och slappar eller så kanske man skulle försöka ta sig in till stan. Dock är det inte så spännande att gå på stan ensam, jag får helt enkelt skicka sms och se om någon är sugen.

Måndag är det idag som ni kanske vet, fyra dagar kvar tills det är helg igen. Det brukar gå ganska snabbt och det gör det säkert nu också. Jag skulle ju egentligen jobbat dagtid idag, men han som jobbar för mig på kvällen är sjukskriven till den 30/11. Stackars honom! Hoppas bara han är tillbaka till den 30:e, vi ska ju hämta Herkules efter jobbet på måndagen där sen. Då vill jag ju inte jobba kväll.. Får hoppas på det bästa!

Nu ska jag fortsätta fundera på hur dagen kommer att se ut. Hade!

Inga kommentarer: