måndag 24 november 2008

Stan

Det blev inget stan idag, det får bli det imorgon istället. Jag och Oskar ska in och försöka hitta de perfekta maskeradkläderna till på lördag.. Undra vad man ska klä ut sig till? Det bästa är väl att typ gå till Myrorna och se vad de har att erbjuda. Man brukar alltid kunna hitta saker där.

Imorrn ska de byta däck på bilen också, äntligen vinterdäck (not).. Observera att jag skrev att DE ska byta däck. Med DE menar jag folket på Rejmes.. Varför ska man göra något som är fruktansvärt tråkigt och dessutom svinkallt helt själv? Sen att jag inte skulle klara det utan hjälp från någon annan hör ju inte hit.. Haha! Det som är bra med att låta Rejmes göra det är att dom har dom på förvaring hela året, dessutom är de rena och fina när man får dom. Tänk att först behöva släpa upp däcken ur källaren, hitta en plats där man ska stå på knä och ta i till man får blodsmak i munnen, sen ska man putsa dom rena, sen kolla trycket i däcken på macken och till sist ska man rulla ner sommardäcken i källaren. Dessutom har man säkert hunnit få P-böter under tiden som man är nere i källaren med däcken.. Av dessa anledningar så väljer jag att överlämna jobbet åt någon annan.. =)

Nu ska jag lata mig efter jobbet, lata innebär en hel del data och massa tv. Hej på er!

Inga kommentarer: