Då har man äntligen fått på dom härliga vinterdäcken på bilen, som man har längtat. Nej, nu skojar jag faktiskt! Jag hatar att behöva ha dom på.. Det känns bara som man sliter dom så fort man gasar. Sen är det ju ganska bra att ha dom, hur kul är det att sladda omkring utan. Det är en hatkärlek kan man nog säga.. :) Just nu känns det riktigt jobbigt att det bara har hunnit bli tisdag. Den här veckan kommer nog inte gå så fort som jag ville att den skulle göra. Jag skulle gissa att det är pga att vi ska hämta Herkules på måndag som tiden går sakta. Sen kom jag att tänka på en annan sak lite tidigare ikväll.. Vad händer på nyår? Jag har inte tänkt på att inte vi har något planerat. Jag tror inte vi har det i alla fall.. Skulle vi ha det är det något som jag har missat helt! Vad ska du göra på nyårsafton? Det är ju faktiskt inte långt kvar tills raketerna ska skjutas av!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon
2 kommentarer:
Hur gick det med maskeradkläderna?!
Det gick bra.. Ni får se på lördag hur det ser ut! ;)
Skicka en kommentar