Har precis kollat på ett avsnitt av Svensson Svensson här i soffan, riktigt bra program det där.. Nu vet jag inte riktigt vad som händer, det lär inte vara så mycket i alla fall. Det enda som jag gör är att vänta på att Herkules ska komma. Det känns som man har väntat hur länge som helst! Inte kul alls!
Idag kommer det inte hända så mycket som sagt. Sitter i soffan och har inte lust att göra någonting vettigt alls.. Det är sånt man får dåligt samvete av senare under dagen. För tillfället orkar jag inte träna heller.. Tycker aldrig att förkylningen verkar släppa, jag har varit helt täppt i näsan hur länge som helst. Det är en jävla årstid det här, fy fan vad jag hatar den. USCH!!!!
Härligt var det att betala räkningar igår också. Det visade sig att man har typ inte alls mycket pengar att klara denna månaden med.. En massa tillfälliga utgifter som kommer samma månad, sånt är helt underbart. Sen har man ju vissa pengar som ska användas till vissa ändamål, det är tänkt så i alla fall. Jag har t.ex bestämt att jag ska använda pengarna som jag tjänar på mina nyhetsbilder till att köpa en GPS. Då är ju haken att man gärna nallar lite på dom pengarna, men jag ska klara mig utan att röra dom. Det har jag bestämt mig för!
Det kommer säkert bli en jättebra månad det här, speciellt för mig som inte alls gillar julen! Usch, jag gör verkligen inte det.. Som jag sa lite tidigare.. Detta är en hemsk årstid!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar