torsdag 27 november 2008

Påse

Snart är det dags att väcka Challe. Vi ska åka ut till Grizzly och köpa lite grejer till Herkules.. Snart kommer han!!!!! Charlotte var på Ge-Kås med Karro igår och handlade en massa andra grejer till honom igår också. Det är ju ganska mycket grejer som man behöver inhandla..

I natt kom jag i säng ganska sent pga att jag var ute i Simlångsdalen och fotade en olycka. Direkt när jag kom dit såg man att det var en dödsolycka.. Om ni går in på min hemsida (www.erikssondirekt.se) kan ni se bilderna därifrån. Jag var hemma och somnade någon gång runt 04. Konstigt att man faktiskt är riktigt pigg idag, smällen av trötthet kanske kommer senare.

Nej, väcka Challe och få upp henne är mitt mål nu! Höres!

Inga kommentarer: