Vad ska man äta ikväll? Jag och Challe kollade igenom frysen, det slutade med att vi inte hittade något spännande alls.. Vad gör man vid sådana här tillfällen? Det är så jobbigt.. Det känns som man får beställa mat faktiskt, då är vi framme vid problemet vad man ska beställa? När man nu har bestämt sig för vilken mat man ska beställa är problemet var någonstans man ska beställa ifrån.. Ja, som ni märker är inte det här den enklaste saken som finns! Det är till och med ett riktigt I-landsproblem. Crap!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar