Shit pommes frites så trött jag är.. Jag är inte van att gå upp klockan sex på morgonen. Men, det är faktiskt skönt att ha gjort sitt nu.. :) För tillfället ligger jag i sovrummet och kollar på 2 1/2 män. Det kan man göra nu när Challe har fixat så vi kan titta på alla tvkanaler här inne också. Eller ja, vi har Boxkanalerna på den stora tvn och här på den lilla har vi kabeltvkanalerna. Det är bra vilket som i alla fall.. Nu börjar programmet igen! Hej!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar