tisdag 11 november 2008

Sent

I natt körde jag tidningsbil på Challes runda, Challe satt där bak i bilen och guidade mig. Anledningen till detta var att Challe inte mådde så bra, därför ville hon gärna ha hjälp. Jag menar, vem har inte alltid velat köra en tidningsbil? =) Pga detta så gick jag först upp klockan 14 idag, härligt att göra det när jag börjar på Servera klockan 16. Känns som man får mycket tid hemma va? Eller not.. Men men, vad gör man inte.

Fan, det är bara tisdag idag. Det betyder att det fortfarande känns avlägset tills vi får vår lilla valp. Jag fattar inte hur man kan längta efter något så mycket! Kanske svårt för er att fatta, men jag har ju sett den lilla gnällfisen och hållt och klappat honom. Han är helt sjukt söt och kommer bli världens sötaste hund.. =) Vi får honom först i slutet av november, då kanske du fattar att det känns som en evighet. Suck!

Inga kommentarer: