måndag 10 november 2008

Matning

Då var man här igen, sittandes och knappandes på tv:n. Jag har precis pratat med Mike i telefon i en dryg halvtimme. Blev inte så mycket vettigt sagt, men va fan! =) Innan Micke ringde kollade jag på Färjan på 5:an, bra program det där. Han raggningskillen var ju dock lite pinsam.. Jag hade aldrig ställt upp.. Haha!

Annars så har jag ju jobbat dag idag, det gick bra. Det är väl inget direkt att snacka om. Skönt att man får känna sig som en normal människa ibland. Man blir ju lite seg i kolan av att jobba kväll.. En bra sak med att jobba kväll är att man kan vara uppe länge på natten, det gillar jag eftersom jag ser mig själv som en nattmänniska. Det är härligt på natten, inte så mycket rörelse och så. Inte för att det brukar strosa omkring människor just här i lägenheten då, mer utanför.. Haha! Ni fattar säkert.

Jag var ju och matade vildsvin med Johan efter jobbet, det var sjukt häftigt! Jag trodde inte man kunde vara i närheten av ett vildsvin, men det kunde/kan man. Jag lever ju! Det blev ett par bilder också, inte så värst många för batterierna till min externa blixt var tydligen utladdade. Sorgligt men sant! Postar en av de få bilderna här nedanför..

Inga kommentarer: