Då är man hemma efter jobbet, skönt som fasiken! Nu ska jag bara slappa framför tv:n och datorn är det tänkt.. Såg att sporten börjar klockan 20 på vilken kanal det nu var.. =) Det får bli ett av målen med kvällen! Sen lite senare kanske det blir att titta på lite fotboll, det är ju La Liga. Dock kanske man inte ska vara uppe lika länge som vanligt, det är ju tänkt att jag ska jobba dag imorrn. Jag tycker faktiskt det är ganska svårt att ställa om dygnet, jag är ju van att vara vaken till klockan 02 typ..
Efter jobbet imorrn ska jag med Johan och mata vildsvin i Stjärnarp. Han ringde mig på jobbet och undrade om jag ville hänga med.. Mata vildsvin kan man ju inte tacka nej till! Jag får inte glömma att ta med kameran, hoppas det kan bli någon bra bild.
Nu ska jag förbereda mig för sporten! Ciao!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar