söndag 9 november 2008

Vaken

Igår kollade jag och Challe på en skräckis på tv, den hette One Missed Call.. Den var faktiskt ganska bra! =) När vi hade kollat klart på den så kollade vi på Johan Glans World tour of Skåne, sjukt rolig kille.. Annars gjorde vi inte så mycket igår kväll. På dagen så var vi hundvakt åt Challes mosters hund Chico, en liten dvärgpudelvalp. Vi gick in till stan med honom, tror inte han hade sett så mycket människor innan. Efter ett tag satte han sig bara ner och ville inte gå längre. Då slutade det med att jag fick bära honom i famnen! =)

Idag så är det jobb som vanligt som gäller, börjar klockan 15. Wohoo!

Inga kommentarer: