Det känns som den största delen av tiden man är hemma går åt Herkules faktiskt. Idag har jag varit på Dogz med honom och köpt lite godis.. Jag kollade även på en sele till honom, jag köpte dock ingen pga av att den kostade en halv förmögenhet! Dom skulle ha 289 kr för lite "rep".. Sheeeet!
Jag har också hunnit med att äta lunch med Camilla & pappa. Vi köpte mat från asiaten på Sannarp och sen tog vi med den till Camilla. Camilla blev lite förskräckt när Herkules la av en liten brun hög på köksgolvet.. Haha! Om man säger så här, han gör sina behov där han är. Det är ingen idé att försöka hindra honom för det sker ganska snabbt.. Haha! Som tur är så är kvaliten på poopet ganska fin.. Fast och fint! Jag kan bara tänka mig den dagen han har ätit något olämpligt ute och det typ kanske rinner mer.. Ni är med på vad jag menar nu va? Hoppas ingen är känslig av sig..
Snart dags för jobbet också, ett plus att det redan har hunnit bli onsdag! Snacka om att veckorna går fort ibland.. Haaaaade!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar