torsdag 4 december 2008
Vaken i natten
Ja, det är jag nu.. Herkules vill verkligen inte sova och då kan inte jag heller sova! Han sover ju i hagen och han verkar inte gilla när han lämnas där helt själv. Istället så låter han som en stucken gris, är tyst ett par minuter, sen kommer grisen tillbaka. Skulle man nu hinna somna under denna tiden så vaknar man och är pigg som en nötkärna igen. Det funkar sådär bra att sova då.. Ganska praktiskt för Challe att jobba natt, hon slipper hans gnällande. När hon sover är ju jag vaken för det mesta, då låter han ju inte.. Ja, nu kanske ni förstår hur det är att ha en hundvalp! Det får helt enkelt bli så att jag försöker få han att sova i hagen genom att vara uppe och höras och sen får Challe vara vaken när hon kommer hem så att jag får sova.. =) Haha! Snacka om att det händer en massa grejer som man inte är van vid.. Jag tror dock inte att vi har gjort något misstag, valpperioden kommer ju på köpet. Har man inte räknat med det så har man ju haft lite fel.. Jag räknade med det!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar