torsdag 4 december 2008

Nu vet jag

Nu har jag kommit på hur jag ska få han att somna. Jag lägger mig i soffan med mitt täcke, sen får han ha sin filt på mitt täcke och sen ligger han på min mage. Det har funkat hittils i alla fall, nu är han helt utslagen och förhoppningsvis jag också snart.

Inga kommentarer: