torsdag 4 december 2008

Imorrn

Imorgon ska vi ha gäster hemma. Challe fyllde ju år den 30:e, och nu ska tjocka släkten komma. Jag vet faktiskt inte riktigt hur många vi kommer bli, jag vet bara att det kommer var fullt med folk i vår lilla tvåa. :) Så imorrn har jag lite saker att inhandla som Charlotte har bett mig köpa till kvällen. Det ska bli kul! På lördag ska Challe, hennes syster och en kompis och kolla på en konsert i Götet. Det betyder att jag och Herkan är änkemän här hemma.. Jag har redan bestämt vad vi ska göra, vi ska kolla på fotboll! Wohoo! På lördag ska även Micke och Pillis komma förbi och säga hej.. Tror faktiskt att de vill träffa Herkules mest! Nä, nu ska jag fortsätta kolla på CSI. Höres!
--
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Lätt att det är Herkules vi vill träffa mest;) Mohaha.