torsdag 10 juni 2010

Att jag kommer

Snart ska vi till mormor med mamma, pappa, Camilla, Sebbe och Vincent för att äta palt! Det ska bli brutalt gott, just nu känner jag mig ganska hungrig också så det minskar ju inte suget direkt. När mormor gör palt så blir man alltid lika glad, det finns ingen gång som det inte är gott med palt.

Snacka om att jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Jag gymmade idag för första gången på ett par veckor, nu känner jag hur seg och öm jag är i kroppen.. Haha! Ska bli ganska intressant att vakna imorgon och se hur ont man har. Jag har vart nere i en svacka när det gäller träningen ett tag nu. Lite har nog att göra med att jag har varit så trött efter jobbet, man har ingen lust då. Det ska bli skönt att jobba mina vanliga tider snart igen, komma in i samma rutiner som jag hade innan. Jag trodde inte det skulle vara så jobbigt att byta arbetstid i några veckor, men det har faktiskt varit ganska segt..

Just det. Jag har helg nu, jobbar inte förrens på måndag klockan 16 igen.. Det ni!!!

Inga kommentarer: