onsdag 9 juni 2010

Tur det

Vilken tur att man ska jobba idag.. Har ni kollat ut eller? Sheeet! Vädret är ju inte direkt på våran sida om man säger så. Hoppas det kommer bli bättre på lördag, då ska vi ut med farfars båt. Jag, Oskar och Emma bestämde att vi skulle ge oss ut med båten förra helgen.. Därför får vi ju hoppas att det inte regnar i alla fall!

Idag är det förresten näst sista dagen som jag jobbar dagtid, på måndag börjar jag på kvällen igen. Förutom att man kan träffa familjen osv mer om man jobbar dagtid så tycker jag inte det har så mycket mer fördelar än kvällen. Jag saknar att inte kunna sova ut om man behöver, att inte kunna träna innan jobbet och sen saknar jag mina gubbar på kvällen! Med andra ord ska det bli ganska skönt att komma tillbaka till min bas!!! :)

Haaaade!

1 kommentar:

Helena sa...

"Har ni kollat ut eller? Sheeet!"
Ja, alltså här är det 22 grader moln :D så det är inte mycket att titta på! :)

Harrrrrre gött och hoppas ni får sol snart (vi med såklart)!