tisdag 8 juni 2010

Lite litet

Idag har vi varit hos mamma och pappa och firat pappas födelsedag. Jag och systeryster gav honom tre dvd-skivor som vi hade tagit fram från hans gamla vhs-band. Pappa har sedan länge trott att dessa banden inte fanns kvar på denna jord, det var ganska kul att se hans reaktion när han fattade vad det var för något. Så hela kvällen idag har vi haft tvn igång med gamla musikvideor som pappa älskar! Känner jag pappa rätt så kommer vi att få se dessa band en hel del gånger i framtiden också.. :)

Jag har ju sagt det tidigare idag, men jag säger det igen: Grattis på födelsedagen pappa!!!

1 kommentar:

Mikael sa...

Hej !

Ni är underbara kära ungdomar !
Tack än en gång!

Ja, Andreas, skyll dig själv!
Musiken hädanefter är M1, M2 och M3när ni är här!

Sitter fortfarande och njuter framför tv:n !

Är helt blålurad, trodde som du sa Andreas att VHS-banden hade gått hädan!

Så lurad jag blev!

Kramisar o god natt från mig & MTV!

Födelsedagsgrisen !