måndag 7 juni 2010

Anonyma saker

Okej.. Jag får väl passa på att säga en sak.. Bara så ni vet det så är jag starkt emot att folk skickar in kommentarer anonymt till bloggen. Nu är det ju inte direkt så att det är flera tusen eller flera hundra som kommenterar här, men ni ska ändå veta att jag inte publicerar anonyma inlägg. Ska man kommentera på min blogg så ska man göra det med sitt namn.. Och nej, jag menar inte att det har kommit in en massa anonyma kommentarer! Det är bara det att det har hänt någon gång då och då under tiden som jag har bloggat och jag tycker inte om det! Så för att göra det hela enkelt: Din kommentar på min blogg = skriv vem du är!!!

Nu var det sagt.. Hoppas ingen tjurar ut totalt på mig nu, eller vänta, jag vet ju ändå inte vem det är i så fall så gnäll på.. Haha!

Inga kommentarer: