måndag 7 juni 2010

Späck

Denna helgen har det hänt en massa saker. I fredes så var vi med Micke och Pillis och fiskade i Oceanhamnen. I lördes så var vi på stan med Camilla, Vincent, mamma och pappa hela dagen. Efter stan så var vi på Bulls en sväng innan vi gick hem och åt middag tillsammans med moster Viveka. I söndes eller igår om ni vill så var jag, mamma och Oskar uppe på Galgberget klockan 11.00 och firade Sveriges Nationaldag. Efter Galgberget åkte jag och Oskar till Emmas jobb och käkade en sommarbuffé som de serverade. När vi hade ätit och snackat en massa dynga där så körde vi ner till Bryggcaféet i Grötvik och tog en premiärkaffe på det nya haket. Senare på kvällen så gick jag, Emma och Oskar och såg Prince Of Persia, den var riktigt riktigt bra!

Efter denna helgen kan jag konstatera:

1. Jag tycker om min familj och Emma. (jättemycket)
2. Nationaldagsfirandet finns här: http://nyhetsbilder.erikssondirekt.se/#178.0
3. Jag kommer att vara mycket på Bryggcaféet i sommar.
4. Filmmusiken till Prince Of Persia är grym.
5. Helgen är för kort ibland.

Ja, skaplig sammanfattning tycker jag att det blev av det här i alla fall. Nu ska jag fixa mitt yttre innan jag beger mig till jobbet som kundtjänstmedarbetare på Servera R & S AB! Haaaade!

1 kommentar:

Mikael sa...

Hej !

Instämmer i ovanstående !

Det har varit en trevlig helg med mycket gemenskap !

Vi tycker om dig och Emma, JÄTTEMYCKET, också !

Mikael !