onsdag 8 september 2010

Min mormor

Idag ska jag, Camilla, Vincent och Emma äta lunch med mormor på stan. Mormor ringde och frågade vad vi gjorde på onsdag och undrade om vi ville äta lunch. Så klockan 13 ska vi träffa mormor och sen gå någonstans och äta lunch tillsammans. Först var det bara jag, C & V som skulle träffa murre.. Men sen visade det sig att Ems var ledig idag!

Camilla ringde för en stund sedan också. Hon undrade om vi kunde passa Vincent ett par timmar imorgon.. Och ja, det är klart morbror Andreas ska passa världens bästaste Vincent! Nu funderar jag bara på vad vi ska göra.. Jag vet inte riktigt hur intresserad Vincent är av att bara sitta i soffan och kolla på tv.. ;) Jag får komma på något roligt!

Nu: Annat! Hej!

1 kommentar:

Mikael sa...

Hej!

Vi har en leklåda med en massa lego som han tycker om!

Pappa