fredag 31 december 2010

En stor dag

Denna dagen och detta nyår är det första som inte är så viktig pga att det snart är ett nytt år. Denna dagen är extra stor eftersom en kille som jag älskar över allt annat fyller sitt första år. Tiden går snabbt och jag är glad att jag har fått spendera så mycket tid med att se Vincent växa upp och bli den han är. Det senaste året har min syster förvandlats från bara en syster till att bli en underbar mamma. Jag ser även Sebbe i ett annat ljus, han är Vincents pappa och jag blir extra stolt när jag tänker på det. Camilla och Sebbe, ni är två underbara föräldrar! Denna dagen är som sagt inte bara nyårsafton, det är Vincents dag.

Grattis på 1-årsdagen Vincent, morbror älskar dig över allt annat!

1 kommentar:

Agneta sa...

Du kunde inte uttryckt det på ett bättre sätt! Kan inte mer än hålla med dig, kram mamma.