Alltså, det är världens tråkigaste väder ute. Jag är inte den som brukar klaga på vädret och att det blir höst.. Men hallå, det är ju sjukt deprimerande. När man går upp är det ju för fan nästan mörkt ute.. Tända lamporna i lägenheten är det första man gör.. Kul! Nej, tacka vet jag våren och sommaren.. Hösten och allt vad det innebär är bara en enda pina, för att inte tala om vintern! My god!
3 kommentarer:
Såå jäävla saaant!!
Men det blir ju ljusare när vi får lite snö! :) Va, VA?.. Nej det blir det ju inte, för vi får INGEN snö här nere! bara en lång lång höst har vi! Skoj. Håller med dig lite deprimerande!!
Hej!
Lite mysigt blir det i varje fall i december.
Mer ljus i fönstren och andra dekoreringar. Ökar mysfaktorn något.
Håller med dig Andreas, november och februari kunde gå bort!
Ha de, Mikael!
Skicka en kommentar