Då är han hemma: Herkules. Av denna anledning skriver jag inte så mycket mer idag.. Jag måste ju vara med honom så mycket som möjligt! Vi får helt enkelt höras en annan gång.. Ciao!
1 kommentar:
Anonym
sa...
Grattis grattis! Hoppas ni har kunnat sova:) Ser framemot helgen när man får busa och mysa med honom! Ha det gött och hälsa familjen;)
1 kommentar:
Grattis grattis! Hoppas ni har kunnat sova:) Ser framemot helgen när man får busa och mysa med honom! Ha det gött och hälsa familjen;)
Skicka en kommentar